I disse dage har vi stort fokus på at gøre skiftet til det nye e-conomic til en god oplevelse for vores kunder og derfor hjælper vi jer derude på en række forskellige måder. Vi valgte bl.a. at sende Peter og Dejvid fra e-conomics support-team ud forbi Deloitte, hvor de fremviste det nye e-conomic til Deloittes superbrugere og forsikrede dem om, at alt er som det plejer at være – og så alligevel ikke.

deloitte-fremvisning1

Dejvid og Peter viser det nye e-conomic frem hos Deloitte

Vi viser, hvordan kunderne sparer tid

Hos Deloitte fortalte vi brugerne om de nye muligheder, der følger med det nye design, så de ved, hvordan de kan spare tid, klik og penge med e-conomic fremover. Vi viste dem e-conomics nye udseende og ændringer, men også, hvor meget de alligevel vil kunne genkende,” fortæller Peter Luthman fra e-conomic.

Nogle Deloitte-medarbejdere var allerede godt i gang

Jeg har i den sidste måneds tid løbende arbejdet med kunder i både det nye og det gamle design, og er kommet dertil, hvor det er begyndt at irritere mig lidt, når jeg kommer ind i en aftale, der stadig har det gamle layout.

Jeg synes det har været nemt at tilpasse sig til det nye e-conomic og specielt de hurtige opslag og søgninger direkte i felterne er rigtig godt,” fortæller Eva Lund, der deltog til fremvisningen.

Peter og Eva i bedste selfie-stil

Peter og Eva i bedste selfie-stil

 

Har du spørgsmål om det nye e-conomic?

Formålet med at besøge Deloitte var at gøre brugerne trygge omkring skiftet til det nye design og vise dem, at det faktisk bliver rigtig fedt. Dejvid og Peter kan ikke nå at besøge alle vores kunder, men vi sidder en hel flok af rare mennesker hos e-conomic, der sidder klar til at hjælpe dig og give dig en god start med det nye e-conomic. Du kan bare slå på tråden – 88 20 48 40.