Moses’ stentavler, Da Vincis papirruller og Steve Jobs iPad. Om det har været den ene eller anden budskabsform, så har formen ændret sig med tidens hast. 🙂

I dag har vi ændret vores vaner fra, at skrive i hånden til at indskrive alt vha. elektroniske medier. Det handler i vildest omfang om, at følge med teknologien ellers kan det ende med, at det budskab man har, kan blive forglemt i tiden.

e-forfatter Azhar

Apple lancerede d. 19-01-2012, iBook Author, hvor igennem man kan oprette elektroniske bøger, som ikke kun er i tekstform, men også fremkommer med visuelle fremvisninger. Dette skabte en god mulighed for, at vi i e-conomic kunne skabe endnu et lærerigt medie. 🙂

Vi sætter æren i at prøve nye metoder til bedre og nemmere løsninger, så hvorfor ikke. Vi gik allerede i gang dagen efter med, at arbejde på vores første iBook. Vi tog udgangspunkt i budskabet ’Kom godt i gang med e-conomic’, som giver brugerne den bedste opstart til e-conomic.

Dertil så e-conomics nye iBook dagens lys, præcis 7 dage efter en ’forsinkelse’, der skyldtes kvalitets gennemgang af Apple. 🙂

7 dage skulle der til før undertegnede kunne kalde sig for e-forfatter.

e-forfatteren siger tak til alle medvirkende i dette projekt, herunder Steffen, Sisse og Jes. 🙂

Budskab og form.