Hele opgaven ligger i et omslag! – klar til efterkalkulation – når vi får lidt tid!

Er det ikke sådan, det foregår ude i den rigtige verden? Med den lille bemærkning, at vi aldrig får tid.

I e-conomic har vi lavet en løsning til håndværkeren, som gerne vil have et bedre overblik over igangværende opgaver, afsluttede opgaver, hvad der kan faktureres og hvad tiden bruges til.

Overblik

Sagskladde

Sagskortet giver løbende et overblik over de igangværende opgaver. Når opgaven er afsluttet er det nemt at lave fakturaen –  og få svaret – Tab eller Gevinst.

Løsningen kan være integreret med flere af vores Partnere – f.eks. kan du med Faktura-Boks integrationen modtage fakturaen elektronisk direkte fra din leverandør / grossist og få den bogført efter godkendelse – også på sagskortet – uden at du behøver at taste noget. Varelinier kan overføres direkte fra sagskortet til en faktura.

Medarbejdere og Tid

I e-conomic er der som en del af projektstyringen, et modul til indtastning af tid – timeseddel for hver medarbejder, som kan anvendes til blot at register produktiv tid på opgaverne eller en totalregistrering af alle timer, så der også er styr på overtimer og afspadsering.

Hvem, Hvad og Hvordan

Vores håndværkerløsning kan med fordel anvendes af virksomheder der brug for overblik over hvilke varer, omkostninger og ydelser der er brugt på en opgave. Det kunne være dig, der er tømre, murer, VVS-mand eller elektriker, men også anlægsgartneren, entreprenøren eller arkitekten. Det er kun spørgsmål om, hvordan du navngiver dine varer og ydelser i projektmodulet.

Se her, hvordan du med få klik kan få overblik.

Vedledning til opsætning af projektmodul

Det er hurtigt, det er effektivt og det giver overblik.