Nogen gang kan du opleve at programmet tilsyneladende laver en fejl eller på anden vis opfører sig mærkeligt. Det kan der være flere årsager til fx:
• At det er din internet browser der laver en fejl. Internet Explorer er kendt for at lave ”ged” i de midlertidige internet filer fra tid til anden.
• At du har mistet (ikke jordforbindelse) men internetforbindelse et splitsekund.
• At der er en fejl (bug) i programmet.

Hjælp til selvhjælp:
• Reproducer fejlen inden du kontakter os.
• Prøv evt. at lukke og genåbne din browser, ofte skyldes en fejl browseren og ikke programmet
Tjek tips og tricks
• Tjek evt. fanebladet hjælp for relevante manualer
Tjek wikien for relevante artikler.

Kontakt os for yderlig hjælp
Vi vil meget gerne hjælpe dig. Den bedste måde vi kan hjælpe dig, er at du hjælper os ved at sætte et skærmbillede ind i en mail til os. Med andre ord:
• Det kan du gøre ved fx. ved at trykke Prt Scr på dit tastatur.
• Herefter sætter du skærmbilledet ind i en mail.
• Fortæl hvor i programmet du er fx Fanebladet Faktura -> Arkiv.
• Lav en beskrivelse af hvad (du trykker på), hvornår og hvorledes.
• Mailen sender du herefter til info@e-conomic.dk.Vi kan derved meget nemmere identificere hvad der forårsager fejlen.