Bruger du for meget tid på timeregistrering? Hvad enten du har medarbejdere, hvis timer du skal holde styr på, eller selv skal indberette dine timer til chefen, så er timeregistrering en værre tidsrøver. En træls, manuel opgave, som både er dyr i ressourcer og stjæler fokus fra dit egentlige arbejde.

Men sådan behøver det ikke være. Hvis din virksomhed allerede bruger e-conomic til at holde styr på regnskabet, så er der ingen grund til at timeregistrering skal være en tidskrævende, manuel opgave. Vi har nemlig flere mobile løsninger, som kan integreres med dit regnskabsprogram og gøre din timeregistrering hurtigere, nemmere og sjovere. Her får du derfor mine 3 bedste bud på legende let timeregistrering på mobilen.

tidsregistrering-blogpost-600x300

1) Mobilappen Tid – enkel timeregistrering på farten
Med den gratis mobilapp Tid til iPhone og iPad kan du og dine medarbejdere registrere jeres arbejdstimer på mobilen – helt enkelt. Appen giver jer samtidig det fulde overblik over jeres timeforbrug på forskellige projekter og aktiviteter. Med mobilappen Tid kan I:

  • Registrere jeres arbejdstimer på mobilen
  • Tilføje beskrivelse, projekt og aktivitet til jeres timeregistreringer
  • Få overblik over godkendte og ikke-godkendte timeregistreringer
  • Godkende og bogføre timer direkte i e-conomic (af superbrugeren)

I skal oprette en mobil tidsregistrant til 39 kr./mdr. for hver medarbejder, som skal registrere timer i appen. Derudover skal I have tillægsmodulet Projektstyring, som gør projekt-, time- og sagsstyring til en fast del af jeres e-conomic regnskab. Når det først er på plads, bliver jeres mobile timeregistrering en fuldstændig integreret del i jeres regnskab, så timer, projekter og aktiviteter automatisk synkroniseres i e-conomic. Og i længden vil det kunne spare jer for mange manuelle arbejdstimer.

2) Intempus timeregistrering – spar værdifuld tid i hverdagen
Hvis I har brug for lidt mere avanceret timeregistrering, hvor I f.eks. også kan registrere omkostninger på projekterne, så er en integration til det mobile timeregistreringssystem Intempus måske noget for jer. Med Intempus kan I:

  • Oprette projekter og opgaver direkte i Intempus-appen
  • Registrere alle jeres timer på mobilen
  • Gemme billeder og dokumenter på jeres sager
  • Få overblik over timeforbruget på jeres projekter
  • Vælge overenskomst og bruge regler for overtid
  • Sende løngrundlag til jeres lønsystem med et klik.

Med sit enkle design hjælper Intempus jer med at registrere jeres arbejde, så det automatisk ligger klar til godkendelse og fakturering i e-conomic. På den måde kan I vinke farvel til timesedlerne af papir og gøre jeres daglige arbejde meget lettere.

3) Ordrestyring.dk – totalløsning til håndværkere
Hvis du arbejder i en håndværkervirksomhed, så er Ordrestyring.dk måske det rigtige match til jeres timeregistrering. Med løsningen får I:

  • Mere mobile medarbejdere med online time- og materialeregistrering
  • Nem dokumentation af udført arbejde med foto og SKS
  • Bedre planlægning af arbejdsdagen
  • Mulighed for EDI-fakturering
  • Mulighed for at sammenligne dagspriser på tværs af grossister
  • Nem integration mellem dit regnskabsprogram og dine grossister samt løn- og GPS system.

Med Ordrestyring.dk kan I oprette og sende tilbud, ordrer og fakturaer samt registrere time- og materialeforbrug på hver enkelt opgave. Derudover får I det fulde overblik over opgaver og økonomi, så I nemt kan planlægge og træffe de rigtige beslutninger i hverdagen.

Ud over Tid, Intempus og Ordrestyring.dk har vi en hel spandfuld app-partnere, der tilbyder forskellige former for timeregistrering, som kan integreres med dit e-conomic regnskabsprogram. Så hvis du også synes, at I bruger for meget tid på timeregistrering, er det bare med at finde den rigtige løsning til jer, så I kan slippe af med de krøllede timesedler og besværlige arbejdsgange.