I år er håndteringen af bilag i Smart Inbox blevet endnu smartere, fordi du nu kan gøre dine posteringer mere færdige, inden du sender dem til bogføring i kassekladden. Vi har nemlig tilføjet disse felter til tillægsmodulet:

  • Momskode
  • Valuta
  • Valutakurs
  • Forfaldsdato
  • Betalingstype

Det betyder, at du kan se og redigere disse felter direkte i Smart Inbox. Derudover kan du tilføje relevante oplysninger til felterne, når du gør dine posteringerne klar til bogføring.

Simpel godkendelse af dokumenter i 2019
Vi fortsætter selvfølgelig udviklingen på Smart Inbox i 2019. Som noget af det første, lancerer vi funktionen “Simpel godkendelse af dokumenter” i starten af det nye år.

Med Simpel godkendelse af dokumenter slået til i Smart Inbox, skal alle dokumenter godkendes, inden de kan behandles. Det betyder, at der automatisk bliver sendt en e-mail til de brugere, som er valgt som godkendere, hver gang et dokument sendes til Smart Inbox.

Indtil en af brugerne har godkendt dokumentet, vil det ligge i kategorien “Afventer godkendelse” i Smart Inbox. Afviser en af brugerne dokumentet, vil det lande i kategorien “Afvist”.

I vælger selvfølgelig selv, om I vil slå Simpel godkendelse af dokumenter til i Smart Inbox eller ej.

Jeg håber, du får glæde af de nye muligheder i Smart Inbox. Og hvis ikke du allerede er den lykkelige indehaver af tillægsmodulet, kan du læse mere om Smart Inbox og hvordan du aktiverer det her.