boxer-med-brillerVi ved, at revisorer og bogholdere, der arbejder meget i e-conomic, altid er på udkig efter at spare tid, klik og tast, hvilket vi selvfølgelig har tænkt på, da vi udviklede ny e-conomic.

Her vil jeg fremhæve 3 steder i ny e-conomic, hvor vi har optimeret workflowet, så du kan gøre dit arbejde en tand hurtigere:

1. Oprettelse af virksomheder
Når du skal oprette virksomheder i din aftale, kan du hente oplysninger fra CVR-registret, så mange af felterne udfyldes automatisk. Vi har samlet alle de påkrævede felter til oprettelsen under ét faneblad og du kan på samme tid hjælpe din kunde ved at definere regnskabsåret under oprettelsen.

2. Bedre overblik over saldobalancen
I kassekladden er det blevet nemt at afstemme posteringer. Øverst i kassekladden kan du følge med i balancen, der viser det beløb, der ikke balancerer. Hvis der er posteringslinjer, der ikke balancerer, bliver de fremhævet med et rødt ikon, så du slipper for at lede efter dem.

3. Opsæt felterne så de passer til dig
Du kan ændre på posteringsfelternes opsætning i kassekladden, så de bliver tilpasset dit arbejde. Du kan ændre felternes rækkefølge, ændre deres størrelse eller helt fjerne de felter, du ikke skal bruge, så du kan lave posteringer endnu hurtigere.

Har du forskellige behov til forskellige posteringer, kan du oprette forskellige skabeloner, så dit arbejdsflow altid er optimeret mest muligt.

Se de 3 eksempler på bedre workflows i videoen:

Har du prøvet nogle af de nye arbejdsgange i e-conomic?

Hvis du har interne aftaler som du gerne vil have over på det nye e-conomic, kan du gøre det under ’Indstillinger’ > ’Tillægsmoduler’ > ’Nyt e-conomic’.

Hvis du har spørgsmål omkring ny e-conomic, kan du altid fange os her på bloggen eller på mail.