Sommeren står for døren og måske venter cykelferien i Danmark, all inclusive-rejsen på Mallorca eller opdagelsesturen til Vietnam lige om hjørnet. Ofte er der bare rigtig mange ting, som skal ordnes, før du kan lukke helt ned for arbejdet og ferien kan begynde. Og måske kan du aldrig lægge arbejdet helt fra dig, fordi der også er ting som skal fikses, selvom du holder fri.

Henover sommeren vil vi derfor give dig en serie af blogindlæg med tips og tricks til, hvordan du kan arbejde mere effektivt i e-conomic, så du får mere tid til at nyde din ferie. Og hvor bedre at starte, end med dine fakturaer. Hvis du har mange kunder, som skal faktureres, og ofte fakturerer de samme varer eller ydelser flere gange, kan fakturering være temmelig tidskrævende. Men det behøver det heldigvis ikke være, for med vores tillægsmodul, Abonnement, kan du nemlig automatisere en stor del af arbejdet– det vil jeg fortælle dig mere om i denne blog.

Klar til ferie del 1

Spar tid med abonnementsmodulet

Med Abonnement behøver du ikke bekymre dig om fakturering mens du er på ferie. Med modulet kan du nemlig fakturere og massefakturere en vare eller ydelse med bestemte intervaller. Med ganske få klik, kan du oprette faste opkrævninger, såsom medlemskontingenter, web-tjenester eller leje, så de ligger klar til at blive sendt på de datoer, du allerede har valgt.

Der er ingen begrænsninger på hvor mange abonnementer, du kan oprette, eller hvilken type abonnementer du
opretter – dine kunder kan også sagtens have flere abonnementer. Abonnement er selvfølgelig også fuldt integreret med vores finans-, debitor- og fakturamodul, for at gøre din fakturering så let som overhovedet muligt.

Med Abonnement kan du også sende fakturaer med FI-indbetalingskort i PDF-format – og bruger du e-conomics fakturalayout med FI-indbetalingskort, kan dine indbetalinger endda blive bogført i snuptag: Du skal bare overfører FI-adviseringerne til en kassekladde, trykke “bogfør kladde” og se hvordan dine indbetalinger bliver bogført og de åbne poster bliver udlignet, helt automatisk.

Så nemt bruger du Abonnement
Med Abonnement bliver det måske lidt nemmere at bevare din ferie-zen, fordi modulet gør rigtig meget af arbejdet for dig og du kun skal vedligeholde dine kundeinformationer ét sted. Samtidig er modulet supersimpelt at bruge – det kræver kun 4 trin, så er du godt i gang:

  1. Opret et nyt abonnement

  1. Tilknyt den vare eller ydelse, der skal sælges i abonnementet

  1. Vælg hvilke kunder, der skal have abonnementet

  1. Opret en abonnementskørsel og fakturer dine kunder

Læs mere om Abonnement, eller se hvordan du aktiverer modulet. Hvis du har en Professional-aftale, er abonnementsmodulet allerede inkluderet i din pakke. Har du derimod en Start-up eller Small Business-aftale, kan du tilkøbe abonnement som tillægsmodul for 49 kr./mdr.