Jeg ved ikke, om du kender følelsen af at skulle anskaffe sig et nyt tv, mobil, cykel eller noget helt fjerde – det kan være svært at vælge og at vide, hvor man skal starte. Måske har du præferencer for et bestemt mærke, og måske er du helt nybegynder, der gerne vil guides af en kyndig rådgiver. Uanset om det ene eller andet er tilfældet, så vil man gerne have det produkt, som passer bedst til en selv. Det skal ikke kunne for meget eller for lidt, men lige tilpas.

Det er lidt det samme, når du skal vælge mellem de flere end 200 apps og tillægsmoduler til e-conomic. Der er mange muligheder for at koble smarte features til vores regnskabsløsning, og vi vil gerne sikre os, at du fra starten af får valgt lige netop den løsning, du bliver glad for.

Hvilken løsning er den rigtige

Vi er glade for og stolte over, at vores mange apps, tillægsmoduler mv. kan gøre livet lettere for vores kunder i form af mindre administration og smartere arbejdsgange. Når det er sagt, kan jeg også sagtens forstå, hvis du ikke lige kan gennemskue, om det er den ene eller den anden løsning, der er den rigtige for dig. For der er mange produkter på hylden. Mange har samme udgangspunkt – f.eks. webshop, kassesystem og lignende – men ofte er der vigtige nuancer, som betyder, at produkterne sigter mod forskellige målgrupper.

Du er naturligvis altid velkommen til at ringe til os og blive rådgivet, men du skal selvfølgelig også have muligheden for at spore dig ind på den rigtige løsning selv. Jeg er opmærksom på, at vi kunne være endnu bedre til at guide vores kunder igennem alle mulighederne. Det kræver en mere dynamisk præsentation, end den vi har i dag, og derfor er vi flere herinde, der netop nu går og tygger på, hvordan vores løsninger bliver lettilgængelige og gennemskuelige for alle.

Kunden skal have den bedste løsning

I min forrige blog forsøgte jeg at berolige de revisorer og bogholdere, som var bekymrede for, at vores nye ejer, Visma, ville gå dem i bedene med deres outsourcing-tjenester. Jeg fik (forhåbentlig) fastslået, at der er vandtætte skotter mellem e-conomics aktiviteter og Vismas andre aktiviteter, hvilket også bør interessere vores app-partnere.

Vi vil altid rådgive vores kunder til at benytte løsninger, som bedst understøtter deres behov og har ingen skjulte dagsordener om at give særbehandling til Vismas produkter. Omvendt har vi heller ingen intentioner om at træde over i den anden grøft og gemme Vismas produkter af vejen. Negativ særbehandling er ingen tjent med, og vores kunder skal ikke snydes for de gevinster, de kan få med Vismas produkter. Derfor vil vi også formidle Vismas app-udvalg til kunderne på samme vilkår som vores øvrige app-partnere – og med relevans for kunden som højeste prioritet.

Vi har en klar ambition om at udbygge vores position på det danske marked og tilbyde endnu flere muligheder til både nye og vores +90.000 eksisterende kunder. Dette kræver flere specialiserede tillægsprodukter, og vi er særdeles opmærksomme på, at en tæt og tillidsfuld relation til vores samarbejdspartnere er afgørende for, at det kan lade sig gøre.