Hos e-conomic er der bred enighed om, at vores kunder – du – er det vigtigste for at butikken kan køre rundt. For hvis ikke du brugte programmet, så ville der jo ikke være den store pointe med det arbejde, vi laver. Derfor gør vi, hvad vi kan for at du er glad og tilfreds med e-conomic.

“Plejer” er blevet væk
Noget, som vi mener, er med til at understrege, hvor vigtig du egentlig er, er vores velkomstkald. Måske har du læst om det, eller måske har du modtaget et velkomstkald? Det går i hvert fald ud på, at vi ringer og byder nye kunder velkommen og hjælper dem godt i gang med at bruge programmet.

Det plejer at være de dygtige supportere, som sidder med denne opgave. Men “plejer” er gået sin vej, så vi har både haft direktør Torben, online chefen Tue, alle mulige forskellige udviklere og senest vores eksterne jobkonsulent til at ringe.

Faktisk vil alle nye e-conomic medarbejdere prøve at lave velkomstkald. Alt sammen for at lære dig bedre at kende.

Gode kundeoplevelser
Velkomstkaldene har været en rigtig stor succes. Flemming Jensen – som er vores eksterne rekrutteringskonsulent – syntes det lød som sådan en god ide, at han spurgte, om han også måtte prøve at ringe.

flemming-jensen-laver-velkomstkald

Vores rekrutteringskonsulent, Flemming, byder nye kunder velkommen

Det gik rigtig godt, og Flemming siger selv om oplevelsen:

”Da jeg ringede op, var der flere kunder som umiddelbart troede, at jeg ville sælge dem noget, men jeg ville jo bare høre, om de var kommet godt i gang. De blev rigtig glade for at få en hjælpende hånd, så det var en meget positiv oplevelse.

Flere af kunderne var kommet i gang, blandt andet med hjælp fra hjælpevideoerne, som blev rost rigtig meget. Enkelte havde dog spørgsmål, som var lidt for omfattende til mig, så der måtte jeg stille dem videre i systemet”, siger Flemming grinende.

Han afrunder:

”Jeg synes, at velkomstkaldene er et rigtig godt tiltag, og jeg er forbavset over hvor positivt det var at ringe rundt. Og at man ringer til kunder blot for at byde velkommen og hjælpe dem godt i gang, det er sgu service!”.

Uheldige kundeoplevelser
Det hele er dog ikke rosenrødt. I sidste uge skrev Kim et blogindlæg om en uheldig oplevelse, vi har haft med en app-partner.

Kort fortalt gik det ud på, at flere kunder var blevet ringet op af telefonsælgere, der prøvede at sælge dem en integration til e-conomic. Kunderne troede, at vi havde videresolgt deres kontaktoplysninger. Men det kunne vi ikke finde på, hverken nu eller fremover.

Godt nok er det muligt helt lovligt at købe og sælge denne type informationer, men vi vil ikke tjene penge for enhver pris. Slet ikke på vores kunders bekostning.

Hvis vi ringer til dig, kan du være sikker på, at det ikke er for at sælge dig noget. Vi sørger også for at præsentere os med navn, så du ved hvem du taler med.

Hvad synes du egentlig?
Vi gør hvad vi kan for at gøre det til så god en oplevelse som muligt at være kunde hos os. Supporterne ryger også jævnligt en tur på skolebænken, så de kan blive endnu bedre til at hjælpe dig.

Men selvom vi gør, hvad vi kan for at du er tilfreds, så er vi klar over, at der er plads til forbedring – nobody’s perfect ;) Hvad synes du om vores support, godt som skidt?

Det blev vist lidt af en smøre. Men det var rart, at du kunne tage din telefon :)