To nye tillægsmoduler, en smart mobilapp, en spændende familieforøgelse og masser af ny funktionalitet. Vi gør status over det forgangne år i e-conomic og kigger nærmere på de største nyheder i dit regnskabsprogram i 2017.

Smart Inbox automatiserer din bogføring
Hvis du ikke har hørt om tillægsmodulet Smart Inbox endnu, så bør du læse grundigt med her. Smart Inbox var nemlig den største og vigtigste lancering i e-conomic i 2017 og satte nye rekorder for, hvor automatisk bogføring kan blive. Med Smart Inbox kan du modtage elektroniske fakturaer direkte i e-conomic via et gratis EAN-nr., som er inkluderet i modulets pris. Når e-fakturaerne lander i e-conomic, aflæser Smart Inbox automatisk fakturaens informationer og sætter informationerne ind på en postering, som du blot skal vælge konto til og godkende. Lær meget mere om Smart Inbox >>

Indscanning – nu med Inbox
I efteråret var der gode nyheder til alle brugere af tillægsmodulet Indscanning. Indscanning har nemlig også fået en Inbox, som giver dig et samlet sted at opbevare dine bilag og andre dokumenter inde i e-conomic. I Inboxen kan du bl.a. sortere dine bilag og dokumenter i kategorier. Få mere at vide om forbedringerne i Indscanning >>

Start en Webshop (eller Webshop+) med e-conomic
2017 blev året, hvor du fik mulighed for at starte en online butik med e-conomic. I marts måned lancerede vi tillægsmodulet Webshop, som gør det nemt for dig at komme i gang med online handel på en enkel måde. Webshop er integreret i e-conomic og sørger derfor selv for at synkronisere varer, priser og kunder mellem de to platforme, så du kun skal oprette dem ét sted. Senere på året lancerede vi også udvidelsen Webshop+, som indeholder ekstra funktionalitet som fx rabatkoder og kundelogin.

Lær mere om Webshop og Webshop+>>

Bogfør udvalgte posteringer
Et af de største ønsker i e-conomics Forum blev til virkelighed i 2017, da det blev muligt at bogføre udvalgte posteringer i et bestemt datointerval i stedet for at være nødsaget til at bogføre alle i intervallet. Funktionen har gjort bogføringen i e-conomic meget mere fleksibel for rigtig mange brugere.

Se tidligere nyhedsbreve i dit nye arkiv  

“Hvorfor skal jeg tilmelde mig jeres nyhedsmails?” – det spørgsmål hører vi af og til fra nye kunder hos e-conomic. Derfor har vi lavet et arkiv, hvor du kan se eksempler på tidligere nyhedsmails, vi har sendt afsted. Hvis du ikke har set arkivet endnu, så synes vi, du skal give det et kig >>

Tidsregistrering er blevet mobil
Mobilappen Tid blev lanceret i foråret 2017 og har allerede gjort hverdagen nemmere for mange virksomheder, der registrerer arbejdstimer på farten. Når en medarbejder registrerer en arbejdstime i Tid, bliver den automatisk sendt til godkendelse hos arbejdsgiveren inde i e-conomic. Tid har altså gjort muligt at sende den gammeldags timeseddel på pension og klare tidsregistreringen på farten. Lær mere om (gratis)appen >>

Bluegarden er nu en del af i Visma
Sidst, men ikke mindst, fik vi i 2017 et nyt medlem i familien. IT-virksomheden Bluegarden, som står bag produkter som Dataløn, blev i marts måned en del af Visma. Vi glæder os til at se, hvad opkøbet kommer til at betyde for vores kunder og produkter. Og vi skal selvfølgelig nok holde dig opdateret. 

Dette er kun et lille udpluk af alt det, der er sket i e-conomic i 2017. Vi glæder os til 2018 og håber, at du vil følge med.

Rigtigt godt nytår fra dit regnskabsprogram!