Er du ny i e-conomic – velkommen til :-).

Når du starter på et nyt regnskabsprogram, er der mange ting, du skal til at sætte dig ind i. Hvor opretter du dine kunder? Hvordan sender du en faktura? og hvor skal du oprette din kontoplan, kunne være nogle af spørgsmålene, der melder sig.

Eller måske vil du bare gerne vide, hvad du nu skal gøre, når din kunde har betalt den faktura, du allerede har sendt ud.

Vi har forsøgt at gøre det så let, som muligt, for dig at komme i gang med e-conomic, bl.a ved at oprette flere standardopsætninger, hvor du kan vælge den der passer til din virksomhed og så er du i gang, med det samme.

Når du vælger en standardopsætning får du automatisk oprettet en kontoplan, du får gjort klar til, at du kan oprette dine kunder og kreditorer, og du får gjort klar til, at du kan bogføre din kundes indbetaling m.v.

I vores hjælpefunktion, e-copedia, kan du også finde forskellige videoer, så du kan se, hvordan du nemt kommer i gang og bl.a bliver klar til at sende din første faktura.

God weekend :-).