Måske har du måtte vente i vores telefonkø, på chatten eller på svar på din e-mail. I de sidste to måneder har e-conomic haft længere ventetid på alle supportkanaler. Her får du svar på hvorfor.

 

Coronavirus og hjemmearbejde

Ligesom mange andre virksomheder, har e-conomic valgt at sende flere medarbejdere hjem, så vi kan passe på hinanden. 

Hjemmearbejdet har stor frihed og fleksibilitet, men også mange udfordringer med koordination, kommunikation og overblik.

Og så er der især én stor mangel på hjemmekontoret; kolleger. Sidemanden, du kan spørge om hjælp eller bare snakke lidt med, er pludselig længere væk end et blik eller et ord. Dét kan vi mærke i vores support.

 

Vi modtager mange henvendelser

For mange af vores kunder er hjemmearbejdspladsen blevet en oplagt mulighed for at komme i bund med det administrative arbejde, såsom regnskabet.

Fordi vores kunder både har mere fokus på administrative opgaver og savner sparring med kolleger, modtager vi langt flere henvendelser end normalt. Især de sidste to måneder er antallet af henvendelser steget eksplosivt. 

I september 2019 havde vi eksempelvis 8.811 chatsamtaler og 5.823 telefonopkald. I september 2020 havde vi ikke mindre end 13.363 (+48%) chatsamtaler og 8.925 (+53%) telefonopkald.

 

Vi ansætter flere medarbejdere

Vi er virkelig kede af, at du har måtte vente på os. Der er ingen tvivl om, at vi vil stå til rådighed for dig som kunde. Og du skal ikke vente urimeligt længe på vores hjælp.

Vi søger nye medarbejdere til supporten løbende og ansætter så mange vi kan. Men det tager tid at finde, ansætte og uddanne nye medarbejdere til at kunne hjælpe dig bedst muligt. Derfor har vi ikke kunne nå at udvide supporten hurtigt nok til at følge med de mange henvendelser, vi har fået.

 

Brug vores hjælpeartikler og hjælpevideoer

Ved at klikke på den grønne bog, øverst til højre i e-conomic, får du adgang til vores hjælpeleksikon e-copedia. Her finder du hjælp og vejledninger til langt de fleste funktioner i e-conomic.

I vores ordbog finder du desuden forklaringer på regnskabstermer og -udtryk. 

Og på vores YouTube-kanal findes flere hundrede videoer, som kan guide dig gennem brugen af e-conomic.

Vi håber, du kan bruge vores andre hjælpekanaler, indtil vi igen har normale svartider i supporten.