Nu udvider vi service- og support-åbningstiderne for fjerde gang siden april måned.

“Support når du har brug for det” har været et af vores fokusområder i løbet af det sidste halve års tid. Det er især vores chat- og mailsupport, som har fået en overhaling og nu holder åbent hhv. 12 og 20 timer mere om ugen. Men vi stopper ikke der! Vi er slet ikke færdige endnu.

For vi vil nemlig gerne give dig den bedst mulige support, når du har brug for det.

Vi vil være her for dig, når du har brug for det

Vi udvider nu telefonåbningstiderne, så vi fra mandag den 18. november åbner kl. 9.30 i stedet for kl. 10.00. Foretrækker du at tale med folk, frem for den skriftlige kommunikation på chat eller mail, så er det her forhåbentlig sød musik i dine ører.

peter og ida e-conomic support

Sidder du med et presserende spørgsmål, eller starter din dag bare bedre, hvis du lige får dig en morgensnak med Philip, Sutha, Peter, Christian, Jeannette eller en af de mange andre smilende e-mænd og -damer – så giv os et kald. Vi er her for dig.

Har du ikke set de sidst ændrede åbningstider?

Her er en kort opsummering:

Chatsupport:

mandag til torsdag fra 9.00 til 18.00 + fredag fra 9.00 til 14.30

Mailsupport:

mandag til torsdag fra 9.00 til 20.00 + fredag fra 9.00 til 15.00 + søndag fra 10.00 til 13.00

Telefonsupport:

mandag til fredag fra 9.30 til 14.30 (fra 18. november)

Online kurser:

alle dage undtagen lørdag (tidspunkter varierer)

Vi holder også særligt åbent på chat og mail i forbindelse med momsindberetning. Næste gang er den kommende weekend, lørdag og søndag den 9. og 10. november. Lørdag sidder vi klar fra 10.00 til 14.00, søndag fra 11.00 til 15.00.

Foretrækker du at gøre det selv?

Så er der også råd for det. Hjælpeleksikonet e-copedia og vores youtube-kanal med hjælpevideoer har nemlig åbent 24/7. Så sidder du på et af de skæve tidspunkter og lige skal tjekke, hvordan du laver en kreditnota, så kan du snildt klare det.

Vi vil fortsætte med at give dig den bedste service- og support-oplevelse, når du har brug for det. Og vi lover, at du hører om det, når vi finder på mere nyt.

Ligger du i øvrigt inde med et ønske eller en rigtig god ide til supporten – så kom frit frem og fortæl os om det.