Måske har du set, at supportåbningstiderne i e-conomic er blevet udvidet et par gange i løbet af de sidste cirka fire måneder. Vi vil nemlig gøre, hvad vi kan for, at du får svar på dine spørgsmål så nemt og hurtigt som muligt.

Derfor har vi udvidet åbningstiderne i supporten:

  • Chattens åbningstider er udvidet fra kl. 15.00 til kl. 18.00 mandag til torsdag.
  • Mailen kan du få svar på helt frem til kl. 20 i hverdagene.
  • Vores gratis online kurser har vi også udvidet. Du kan nemlig deltage i vores populære ”Kom godt i gang”-kursus hver søndag.
  • Og om søndagen svarer vi også på supportmails.

Det er ikke kun på chat, mail og kurser, at du kan få support. På vores YouTube-kanal finder du flere end 400 hjælpevideoer, som guider dig igennem brugen af e-conomic. Og i vores hjælpeleksikon, e-copedia, kan du søge blandt hundredevis af artikler med trin-for-trin guides til e-conomic.

online support-ikoner

Vi vil have branchens bedste service og support og åbningstider

Du skal have den bedst mulige support, når du har brug for det – og det vil vi gerne give dig. Derfor ser vi på, hvornår du rent faktisk bruger programmet, og ud fra det forsøger vi at indrette vores åbningstider.

Det har blandt andet betydet, at vi har holdt åbent op til momsindberetningen de sidste to gange. Det var en succes, så det fortsætter vi med i kommende peak-perioder.

Vi har en ambition om at give den bedste service og support. Vi er et online firma med et online produkt – derfor leverer vi også online support. Og det er ikke kun fordi, det er mest kost-effektivt for os. Det er også fordi, det er den bedste support. Du kan spole, pause og se YouTube-videoer igen og igen, du kan genlæse chat- og mailkorrespondancer, og hjælpeartiklerne ligger tilgængelige døgnet rundt.

Chatten, synes vi, er et ekstra godt værktøj til at dele online materiale – fx videoer og artikler – så du kan se løsningen i dit helt eget tempo. På den måde fungerer supportmedarbejderne lidt som bibliotekarer. De guider dig på vej og hjælper dig med at finde den bog, du efterspørger. Og er bogen ikke på hylden, så sørger de for at bestille den hjem – altså, lave en video eller artikel.

Vi udvider fortsat supporten

Vi ser konstant på, hvordan vi kan forbedre lige netop din oplevelse af supporten og servicen i e-conomic. Af helt konkrete tiltag arbejder vi på at få chatfunktionen ind i regnskabsprogrammet.

Hvis du har aktiveret den nye momsmotor, har du måske allerede set, at det har været muligt at chatte med os direkte i regnskabsprogrammet. Og det er altså en af de ting, vi arbejder på at få noget mere af.

Vi ser fortsat på, hvornår du bruger systemet. Ud fra det forsøger vi at tilpasse vores supportåbningstider. Er der et konkret behov, så vil vi efter bedste evne imødekomme dette. Og vi tager glædelig imod forslag.