“Okay, hvorfor skal jeg gøre det?”, tænker du måske. Der tillader jeg mig lige at stille dig et par spørgsmål.

  • Er du interesseret i at spare tid og penge i arbejdet med din kunde?
  • Vil du sikre, at din kunde kommer godt fra start og derved gøre arbejdet nemmere for både dig og kunden?
  • Vil du maksimere din kundes tilfredshed?

Kan du sige ja til et eller flere af disse udsagn – så skal du læse her.

Du kan opnå alle 3 ting ved at oprette dine kunder i e-conomic via dit administratormodul. Og nu skal jeg fortælle dig hvordan.

1)      Start med at logge ind i dit administratormodul

2)      Klik på “Virksomhedsregister”

3)      Tryk på knappen “Opret virksomhed”

4)      Udfyld virksomhedens stamoplysninger og kontaktoplysninger

5)      Vælg standardopsætning – her har du mulighed for at vælge mellem en standard kontoplan og en manuel eller importeret (branchespecifik) kontoplan, som allerede benyttes af en af dine eksisterende kunder.

Opret kunde i dit adminmodul

Klik på billedet for at se det i fuld størrelse

Så nemt kan det gøres! Ikke noget med at guide kunden ind på vores website og få dem til at oprette sig og derefter give dig adgang. Du kan gøre det hele selv med 5 enkle trin.

Vil du gerne vide mere om, hvordan du kan fintune dit administratormodul og opnå det maksimale udbytte – så kontakt mig eller en af mine kolleger på mail: info@e-conomic.dk eller pr. telefon 88 20 48 41. Vi sidder klar til at hjælpe.