Har du oprettet dine medarbejdere i medarbejderkartoteket, kan du f.eks tilknytte en medarbejder til de forskellige fakturaer, som du bogfører og sender til dine kunder.

På den måde kan du løbende følge med i omsætningen på din medarbejder, under fanebladet rapporter, i omsætningsstatistikken, eller du kan benytte omsætningsstatistikken, som udgangspunkt for udbetaling af provision e.l.

I tillægsmodulet “projektstyring”  tilknytter du dine forskellige medarbejdere til diverse projekter. Dine medarbejdere kan selv registrere, hvor meget tid de har brugt på et givent projekt, eller du kan give en medarbejder adgang til, også at registrere tid for andre.

Er der bogført posteringer på din medarbejder, kan du ikke slette medarbejderen på et senere tidspunkt. Du kan dog altid gøre din medarbejder “inaktiv” og dermed kun se de medarbejdere, der stadig skal være aktive og skal være synlige i dit medarbejderkartotek.

Har du lyst til at læse mere om, hvordan du tilknytter dine medarbejdere til en faktura, om tillægsmodulet “projektstyring” eller om, hvordan du opdaterer dit medarbejderkartotek, så kan du finde informationerne i vores e-copedia