Hos e-conomic vil vi sikre os, at du er fuldt forberedt på den kommende bogføringslov, der træder i kraft for langt de fleste danske virksomheder den 1. juli 2024. Derfor har vi udviklet en række nye funktioner, og givet alle vores kunder adgang til eksisterende, der er påkrævet, for at leve op til den nye bogføringslov. e-conomics chef for kundeservice siden 2016, Peter Luthman, vil her præsentere de nye funktioner, som skal gøre det lettere for dig at drive virksomhed i Danmark.

Fra det nye år kan du se frem til en række nye funktioner, der gør det muligt for dig at leve op til den nye bogføringslov. Den nye bogføringslov trådte i kraft den 1. juli 2022 og stiller krav til dig om bl.a. øget digitalisering. De krav er vi nu klar til at hjælpe dig og din virksomhed med at imødekomme.

“I kunder har rigeligt at se til i jeres virksomhed, og det er derfor vigtigt, at I kan fokusere på det, I er bedst til, trods de mange lovmæssige krav. Vi tager ansvar for, at I er klædt på til de nye krav, som bogføringsloven stiller. Vi har fjernet kompleksiteten fra bogføringsloven, så du ikke skal foretage dig andet end at arbejde i e-conomic på vanlig vis,” fortæller Peter Luthman.

Vi præsenterer en række nye funktioner til glæde for alle kunder

For at hjælpe dig med at leve op til den nye bogføringslov har vi udviklet en række helt nye funktioner og givet alle vores kunder adgang til funktioner, der tidligere har været forbeholdt kunder i særlige aftaler:

“Vi giver som det første regnskabssystem i Danmark alle kunder adgang til at sende og modtage elektroniske fakturaer direkte i e-conomic. Herudover giver vi alle vores kunder adgang til vores bankintegration, så man kan forbinde e-conomic med sin bank, hvorved kontobevægelserne automatisk overføres direkte ind i e-conomic. Desuden lancerer vi en helt ny momsintegration, som bliver tilgængelig for alle kunder, uafhængigt af hvilken aftale man har hos os,” afslutter Peter Luthman.

Læs mere om den nye bogføringslov her.