I en tid hvor så meget er digitaliseret, er det næsten en selvfølge at digitalisere de tidskrævende og manuelle opgaver i arbejdsdagen – herunder lagerstyringen. I dette indlæg guider vi dig gennem de overvejelser, du bør gøre dig for at vælge den rette løsning, der ikke blot passer til din virksomheds behov, men også integrerer harmonisk med dine øvrige systemer. Lad os dykke ned i det.
Find den løsning, der passer bedst
At vælge en digital løsning til dit lager er bedst som en skræddersyet proces, der tager højde for din situation, dine arbejdsgange, lagerstørrelse og meget mere. Derfor anbefaler vi dig at overveje disse ting for at komme tættere på, hvad du har brug for:
- Virksomheden: Størrelsen af din virksomhed og dens unikke behov er afgørende. Har du brug for en simpel, ligetil løsning, eller er din virksomhed i en størrelse, hvor avancerede funktioner vil gøre en forskel?
- Branche: Specifikke krav i din branche kan påvirke dit valg. Er der særlige behov i din branche, såsom behovet for at spore udløbsdatoer eller håndtere detaljeret sporbarhed?
- Ambitioner: Overvej hvilke ambitioner du har for din virksomhed. Drømmer du om vækst? Vælg en løsning, der ikke kun passer nu, men som kan vokse med din virksomhed.
- Brugervenlighed: Ikke alle er lige skarpe til det tekniske, og et valg af digital lagerstyring skal lette arbejdsbyrden, ikke øge den. Overvej behovet for en nem og intuitiv løsning, der gør overgangen og hverdagen lettere for alle i teamet.
Med disse overvejelser kommer du tættere på, hvordan den rigtige løsning kunne se ud, så du undgår et system, der er for lille til dine fremtidsdrømme, men også en der er for stor, hvor du betaler for funktioner, du ikke har brug for.
Sørg for, at dine systemer spiller sammen
For at få mest muligt ud af digitaliseringen af dit lager, skal din lagerløsning kunne integrere og kommunikere med dine øvrige arbejdssystemer, såsom dit regnskabssystem. Når systemerne er fuldt integrerede, deler de data på tværs på en sikker måde. Denne deling af data sikrer, at dine vigtigste systemer er opdaterede og synkroniserede med de rigtige tal og mindsker risikoen for forsinkelser eller tastefejl.
Sig hej til vores lagerløsning Lager af Rackbeat
Vi forstår vigtigheden af at have et effektivt system, der matcher og opfylder de lagerbehov, du står overfor. Et pålideligt lagerstyringssystem, der er tæt forbundet til dit regnskab, kan gøre din arbejdsdag lettere og frigøre tid til det, du helst vil lave. Det er netop, hvad vi ønsker at hjælpe dig med.
Derfor tilbyder vi Lager af Rackbeat: En lagerløsning, der bringer alle de fordele, digitaliseringen af lageret har at byde på – og mere til.
Med Lager af Rackbeat får du en nem måde at administrere dit lager og din forsyningskæde på. Systemet er fuldt integreret med e-conomic, hvilket sikrer en pålidelig deling af data og gør samarbejdet med din revisor eller bogholder nemmere.
Er du nysgerrig efter at vide mere?
Tag en snak med vores dygtige supportere. De sidder klar til at give dig den hjælp og sparring, du har brug for, for at skræddersy det rigtige setup til dig. De vil også gerne gennemgå systemet sammen med dig for at give dig et bedre indblik i, hvad det kan tilbyde.