Jeg har den store fornøjelse af at sidde på vores hotline sammen med mine kollegaer og besvare spørgsmål fra jer kunder, hvilket kan dreje sig om et hurtigt spørgsmål til noget der tager lidt længere tid.

Jeg har en lang og bred erfaring med bogføring. Senest fungerede jeg som leverandørbogholder i en mellemstor forlags-virksomhed.

Derudover har jeg en pædagogisk uddannelse med i bagagen, som måske kan bruges når bølgerne går højt…

Nye brugere af e-conomic ringer måske oftere i starten, men der går ikke lang tid, så hører vi ikke mere fra jer kunder. Jeg håber, at det skyldes, at du er kommet rigtigt godt i gang efter hjælp fra vores hotline.

Skulle du sidde og arbejde med e-conomic i weekenden og går i stå kan det være at vores hjælpefunktion måske kan gøre at du kan komme videre. Du finder HJÆLP til højre for fanebladene Indstillinger, bogføring o.s.v.


help


Ellers skriver du blot til info@e-conomic.dk og vi hjælper straks ugen starter.

Det er ærgeligt hvis I ikke kommer godt i gang. I får en ærgelig oplevelse og spildtid – og vi mister en kunde.

Jeg oplever ofte at I nye kunder med lidt beklagelse i stemmen siger, at I nok ringer igen, hvis der er noget andet I ikke kan finde ud. Til det kan jeg kun sige: Ring, hvis du er det mindste i tvivl om brugen af e-conomic. Det er det vores gratis hotline er til for.

You’ve got a Friend 😉

God fornøjelse med e-conomic

Mange venlige hilsner

Britt