Vi har talt om det i noget tid og nu er det blevet en realitet – vi har fået en chat!

Hvorfor en chat?

Fordi det giver mening!

Chatten er et fint alternativ til telefonen og en god måde at få besvaret sit spørgsmål på hurtigt. Derudover er den ideel at bruge, hvis du er i tvivl om en lille ting og lige vil være helt sikker.

Chatteamet kan hjælpe dig med at komme videre hvis du sidder fast, samt vise dig hvor du kan finde dit svar henne i vores andre supportmidler.

Du skal også være velkommen til at logge på, bare for at sige hej og prøve det af 🙂

Folk der chatter

Har du et spørgsmål? Så prøv vores chat!

Hvem er chatten for?

Chatten er for alle – nye som gamle brugere af systemet og dem der overvejer at købe e-conomic.

Du finder chatten på alle vores sider. Der vil være et lille chatikon til venstre på dit skærmbillede – men kun i åbningstiden.

Åbningstider

Chatten er åben kl. 9.00 – 15.00 fra mandag til torsdag og kl. 9.00 – 14.30 om fredagen. Chatten har dermed lidt længere åbningstid end vores telefonsupport.

Skulle du være en af de helt friske brugere, har du også mulighed for at tænde for din mikrofon og dit webcam 😉

Vi chattes!